loading...
روش های دوست یابی
مژگان فیلم بازدید : 308 جمعه 15 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

در این مطلب از بخش اخبار هنرمندان نگاهی داریم به جدیدترین خبرها از دنیای هنرمندان

کیوانچ و طوبی در عربستان نیز بهترین شدند .کیوانچ تاتلیتوء و طوبی بیوک اوستون در حال حاضر در مقابل هم در سریال "جسور و زیبا" ایفای نقش می کنند. اکثر پروژه هایی که این دو هنرپیشه موفق تا به حال در آنها حضور داشته اند، موردتوجه کشورهای عربی بوده و مدتها است که کیوانچ و طوبی در دنیای عرب شناخته شده اند. طبق اخبار، یک شرکت تحقیقاتی اینترنتی که مرکز آن در عربستان صعودی است، به تازگی نظرسنجی آنلاینی ترتیب داد. در این نظرسنجی بهترین های هنر سینما و تلویزیون دنیای عرب و جهان انتخاب شدند. همچنین در این نظرسنجی طوبی بیوک اوستون و کیوانچ تاتلیتوء عنوان های بهترین بازیگر زن ترک و بهترین بازیگر مرد ترک را دریافت کردند.

عکس های فوتوشاپی فاحریه خبرساز شد .فاحریه اوجن در مراسم معرفی کلکسیون جدید برند کوتون، هم به عنوان چهره تبلیغاتی و هم به عنوان طراح این کلکسیون در این مراسم حضور داشت. در عکس هایی که از فاحریه برای معرفی این مجموعه گرفته شده و در کمپین تبلیغاتی این برند استفاده شده است، نکته ای وجود دارد که موضوع موردبحث این روزها در سایت های خبری شده است. در این عکس ها نکات بسیاری وجود داشت که تناسب اندام فاحریه را زیر سوال برده است.ادعا می شود که در این تصاویر از فوتوشاپ استفاده شده است. زیرا فیزیک بدنی او در جلسه معرفی مورد انتقاد قرار گرفته بود، اما فاحریه در عکس های مربوط به تصاویر این کمپین کاملا متفاوت به نظر می رسد. این امر بسیار مورد انتقاد قرار گرفت و خبرساز شد.

فاحریه اوجن نهمین زن زیبای جهان شد .فاحریه اوجن در یک نظرسنجی که 7 میلیون نفر در آن شرکت کرده اند، زیباترین زن ترک در جهان شناخته شد. در این نظرسنجی که توسط سایت BUZZNET ترتیب داده شد، 30 زن از زیباترین زنان جهان انتخاب شدند. فاحریه تنها زن ترک در لیست این 30 زن بود. با وجود اینکه او در گذشته ای نه چندان دور در یک نظرسنجی دیگر در میان 100 زن زیبای جهان مقام 84 را کسب کرده بود، در این لیست در رده نهم جای گرفت. جالب است بدانید که در این نظرسنجی بیونسه مقام اول، نیکی کریمی مقام چهاردهم و ترانه علیدوستی مقام بیست و هشتم را کسب کردند.

پخش سریال راهزنان در شبکه جم آغاز شد .حکایت سریال «راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند»، داستانی مافیایی، اکشن و در عین حال خانوادگی است. حیضیر چاکربیلی از سنین جوانی به دنیای زیر زمینی و تجارت اسلحه راه پیدا می کند. او به جای برادر بزرگترش که در جوانی در این راه کشته شده، در گردهمایی یک گروه مافیا جایگاه مخصوصی پیدا می کند. دولت قصد دارد اونال را که رییس این گروه است و باعث کشته شدن برادر حیضیر شده، از مقام خود در این گروه کنار بگذارد و حیضیر را به جای او بنشاند تا بتواند با این گروه مافیا همکاری کند.روابطی خانوادگی بین این دو گروه دولتی و مافیایی وجود دارد که باعث نزدیکی دورادور این دو گروه و حمایت دولت از این گروه مافیا شده است. اما خصوصیت بزرگ و مهم این گروه مافیا این است که آنها در تجارت های خود هرگز به گروهک های تروریستی سلاح نمی فروشند و کسی که از این قانون سرپیچی کند خائن محسوب می شود. اونال یکی از اعضای این گروه و رییس فعلی آن، در گذشته عضوی از سازمان اطلاعات کشور بوده است. در طرف دیگر حیضیر و روابط خانوادگی اش بخش عظیمی از داستان را به خود اختصاص می دهد که داستان را جذاب تر ساخته است.البته فعلا فقط قسمت اول پخش شد  وقراره از یکی از شبکه ها پخش بشه.

پخش سریال هسل در شبکه جم آغاز شد.سریال «هسل» داستانی بسیار تاثیرگذار است که احساس مقدس مادرانه را به تصویر می کشد. حکایت ملک، دختر کوچکی که در خانواده اش مشکلات زیادی دارد و دچار کمبودهای عاطفی از طرف مادرش است. او در این زندگی سخت، صاحب شخصیتی بسیار محکم و قوی شده و به صورت اتفاقی با معلمی که موقتا به مدرسه او آمده، آشنا می شود. معلم این دختر بچه کوچک که هسل نام دارد، با او احساس همدردی می کند و به وی علاقمند می شود. «هسل»، در کودکی به خانواده ای امانت داده شده بود و همیشه به دنبال سبب این موقعیت خود می گردد.  به همین دلیل، رابطه ای عاطفی میان او و شاگردش شکل می گیرد و سعی می کند تا ملک را از زندگی دشواری که دارد، نجات دهد.

ترن حرکت خواهد کرد.همانطور که می دانید ایلکر کاللی و برن ساعات به زودی در پروژه ای جدید همبازی خواهند شد. طبق اخبار گذشته گفته می شد که این دو هنرپیشه موفق و توانا در فیلم سینمایی Kürk Mantolu Madonna  که بر اساس یک رمان قدیمی طراحی خواهد شد، در کنار هم ایفای نقش خواهند کرد. اما طبق اخبار جدید گفته می شود که عنوان این فیلم سینمایی جدید، "ترن" خواهد بود. سناریو آن آماده است و قرار است به زودی تصویربرداری شود. مانند بسیاری از پروژه های جدید، این کار نیز هنوز کاملا جا نیفتاده و ممکن است تا زمان آغاز به کار، جزئیات و یا نکات مهمتری از آن تغییر یابد.

مژگان فیلم بازدید : 273 جمعه 15 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

اخبار هنرمندان هفته دوم اردیبهشت 96

سریال حیات بازن تاتلیدر که بیرجه آکالاى در آن حضور داشت ، در قسمت ٢۶ به پایان رسید.

سعید کریمیان ، مدیر گروه شبکه هاى جم در یکى از منطقه هاى نظامى ترکیه ، در مرکز خریدى که ظاهرا دفتر کارش بوده است ؛ به ضرب ٢٧ گلوله ، ترور شد. گفتنى است که یک نفر دیگر همراه او کشته شده است.

شایعه شده است که مروه کایران با جم ایلماز ( کمدین ترک ) در رابطه هستند.

شایعه شده است که مریم اوزرلى و کنان ایمیر زالى اغلو قرار است در یک فیلم بازى کنند ؛ حال باید دید با توجه به این که مریم سر سریال است ، این امر امکان پذیر مى شود یا نه.

ویدئو هاى تبلیغ جدید هانده ارچل براى لورال ، آمد. سیبل جان در جشن ٢۵ سالگى وقف تیو شرکت کرد. بنسو سورال و دوستش در مسیر خود یک پیر زن را سوار کردند و به مقصد رساندند!!

قسمت آخر سریال اُ حیات بنیم ، سه شنبه از فاکس تى.وى پخش مى شود. هانده ارچل ، جایزه ى بهترین بازیگر زن که مربوط به دانشگاه استانبول است را دریافت کرد. قسمت اول سریال ایکیسینى د سودیم یا همان دو تاتونم دوست دارم ؛ پخش شد و رتبه ى ٢٢ را کسب کرد.

در مهمانى شرکت دُریتُس ( براى چیپس جدید ) ، بوراک دنیز و دوست دخترش بوشرا دولى ، برادران دو قلو جانر و سرکان بادور ، مروه کایران ، بورجو اُزبرک ، آسلى تاندوعان ، هانده ارچل حضور داشتند.

بوراک اوزچیویت و فحریه وقتى با خبرنگاران رو به رو شدند ، گفتند براى عروسى اسپانسر نمیخوایم و خودمون میگیریم. طبق گفته ها عروسى این دو در تاریخ ٢٩ ژوئن خواهد بود.

در مراسم جوایز عفیفه ، بوراک دنیز و دوست دخترش بوشرا دولى ، امره کیناى و دخترش حضور داشتند. طبق اخبار سریال ایچرده در قسمت ٣٩ و در ماه ژوئن به پایان مى رسد. براى بنسو سورال در سریال ایچرده ، جشن خداحافظى گرفتند.

اخبار هنرمندان بوراک اوزچیویت ، مورات بُز و آصلى انور در فیلم سینمائى کارداشیم بنیم ٢ ، بازى خواهند کرد. برگوزار کورل در نمایش جادى آیله مائسترو به عنوان راوى حضور داشت.

سایت مژگان فیلم

درباره ما
سایت صیغه یابی,ربات صیغه یابی,کانال صیغه یابی,گروه تلگرام صیغه یابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 549
  • بازدید ماه : 2,659
  • بازدید سال : 42,006
  • بازدید کلی : 361,451
  • کدهای اختصاصی